tisdag 26 november 2013

En checklista och en "ny" jullåt!

Saker jag hunnit med de senaste tre dagarna:
Fixa håret hos frisören i tre timmar, nu är jag julfin!
Gå på stan i 3,5 timma och...
...shoppa en vintrig fin klänning, bland annat!
Skicka ut inbjudningar till årets Glöggbrunch (fast det fick bli på facebook och inte hemgjorda detta året)
Montera granris och ljusslinga på balkongen.
Läsa igenom alla missade julblogginlägg från senaste veckan (när jag satt hos frisören).
Titta på De Fem Legenderna, älskar den filmen!

Saker jag inte hunnit med de senaste tre dagarna:
Göra praliner.
Planera inköp för julbaket.
Kommentera på alla braiga julbloggsinlägg från senaste veckan.

När jag gick på stan häromdagen hörde jag den här fina låten, och skrev upp texten så jag skulle hitta den sen (ja, jag måste skaffa Shazam! Och det visade sig vara denna mysiga låten med Owl City från år 2010. 

2 kommentarer:

  1. Härligt att göra sig julfin. Jag vill också hinna till frisören innan jul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var sjukt nice, och det blev jättefint. Jag skulle egentligen gjort det för nån månad sen, men glömt ringa och boka tid, och har varit sjuk, så nu kommer det hålla sig fint över jul och nyår, toppen! :)

      Radera