torsdag 4 december 2014

Julfilmer på Netflix - updated

Eftersom jag har märkt att mitt inlägg om julfilmer på Netflix har gått och blivit ganska populärt nu den senaste veckan, så tänkte jag att det var dags att göra en ny uppdaterad version men alla julfilmer man kan hitta på Netflix. Säg gärna till om jag har missat någon!


Men först måsta jag uttrycka min stora besvikelse över det kassa utbudet. Jag tyckte det var dåligt förra året, och i år har det tillkommit typ en ordentlig julfilm, Snowglobe (som rekommenderas, om man vill se en litte tacky julfilm!), och ett par har försvunnit. Nej, riktigt dåligt Netfilx!

Filmer
Bad Santa
The Bishop's Wife
Ensam Hemma 2 - Vilse i New York
The Fitzgerald Family Christmas
Hook (är ingen julfilm direkt, men den utspelar sig runt julen...)
Just Friends
Karlas Kabale 
New in Town 
The Polar Express
Snowglobe
Unaccompanied Minors

Barnfilm
Casper's Haunted christmas
City of Friends: Christmas
DreamWorks Holiday Classics
My little Pony - A very Minty Christmas
Happy Holidays from Madagascar
Power Rangers Super Samurai: Christmas Together, Friends Forever (Christmas Special)
Power Rangers Super Samurai: Stuck on Christmas
Power Rangers Super Samurai: The Robo Knight Before Christmas

Tv och liveshower:
A Russel Peters Christmas
Jeff Dunham Very Special Christmas Special
Trailer Park Boys Live at the Northpole
Trailer Park Boys: Xmas Special

Jag har inte sett flertalet  av dessa filmer, utan detta är bara en sammanställning av allt jag hittat på Netflix som verkar juligt. Så titta på egen risk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar