tisdag 17 september 2013

Julmusik på gymmet!

Det går trögt med julpyssel och annat julkul just nu. Jag har kommit in i en rätt intensiv träningsperiod just nu och tillbringar 5-6 dagar i veckan på gymmet, vilket inte ger så mycket tid över till annat. Såklart är det självvalt och jag älskar det. Men igår körde jag ett grymt tufft pass med min PT så jag är sjukt mör i nacke, skuldror, bröstmuskler och armar. Så jag har vilodag med väldigt gott samvete! Snart är två origamibollar klara!

Hursomhelst, i min träningsmani fick jag en riktigt glad nyhet. Bodybalance (som är en blandning mellan yoga, tai chi och pilates) tillhör mina absoluta favoriter på gymmet, och i förra veckan släpptes det nya programmet. Döm om min förvåning när jag fick veta att en av låtarna är "Wintersong" (i version av Sara Bareilles & Ingrid Michaelson) som är en jullåt jag verkligen älskar! Jag kan säga att det var helt fantastiskt att göra stretch till den här låten! Jag kan tillägga att hela programmet kändes riktigt bra och även övriga låtar är helt i min smak, rekommenderas starkt!


"Wintersong" här med fantastiska Sarah Dawn Finer, vars julkskiva är den jag brukar lyssna mest på såhär pre-season, då den inte är så "över-julig"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar