söndag 22 september 2013

Panduro-REA

Vaknade upp med halsont, så nu ligger jag med datorn i sängen, dricker Rom och läser julbloggar,  jag blev dock väldigt sugen på glögg, det får nog bli det lite senare!

Ingen har väl missat att det är REA på Panduro med upp till 70% på massor av varor. Jag hade varit inne tidigare i veckan och slökikat på hemsidan lite men inte hittat några seriös fynd. Men så ramlade broschyren in i brevlådan i torsdags och jag blev lite som tokig och hittade hur mycket som helst som jag ville ha, till superbilligt pris!
Jag hade egentligen tänkt vänta ett par veckor med att beställa, eftersom jag kände mig så sjukt lurad förra året, då jag beställde grejjer för väldigt mycket pengar, och sedan en vecka senare erbjöd de 15% på hela webshopen, vilket kändes sådär kul... Men nu ville jag ju har rea-grejjerna och passade på att lägga till lite grejjer ur ordinarie sortiment, när man ändå kommit över fri-frakt-gränsen! ;) Dessutom är jag förkyld och  Så nu kan jag inte vänta tills mitt jättepaket kommer! Det är ju lite som julafton trots att man vet vad som ligger i! Här är några av grejjerna jag köpte:
 Dessa kommer passa helt perfekt som pynt i min stempunk-julgran!
Sen kan man ju inte ha för mycket omslagspapper och presentaskar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar