torsdag 29 oktober 2015

Köpa Halloweenpynt?

Tidigare idag tipsade jag om snabba pyssel som går att hinna med innan den stora dagen, som är på lördag. Men så klart finns det massor av pynt att köpa också! Jag brukar försöka köpa någon ny grej varje år. Det negativa är att det finns väldigt mycket som är himla dyrt. Men här kommer mina två bästa tips på var det går att hitta prisvärt Halloweenpynt i Göteborgsområdet.

Hobbex (ligger i Femman) är en av mina favoriter, där har jag köpt det mesta av mitt Halloweenpynt. Bland annat vår Zombie gnome Ulf Dageby:




Partyland (Frölunda Torg) är en helt fantastisk affär, de har prylarna för alla fester, och inför Halloween finns allt en kan tänka sig både när det kommer till pynt och kostymer. De har bland annat storpack med spindelväv till bra pris, köp en och täck hela huset, eller använd lite mindre så räcker det i flera år!

Nu ska jag hem och sova lite, ska tillbaka till jobbet ikväll och göra lite Halloweenbakelser! Shop responsibly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar