tisdag 9 september 2014

Fynda jul- och nyårsresan!

 Idag och imorgon kan man köpa tågresor med SJ över jul- och nyårshelgen till superpriser. För egen del blir det nog ingen längre tågresa till julen, men för er som ska åka bort är ju detta ett kanonerbjudande, så missa inte! Vi köpte biljetter till Stockholm under sommarsemestern 3 månader i förväg och det är ju sjukt skönt att ha biljetterna betalda och klara, till superpris dessutom, för det brukar dyka upp en hel del utgifter under såväl julen som sommaren...
Jag fick detta mail från SJ igår:
Den 9 och 10 september kan du köpa din jul- och nyårsresa från 195 kr i 2 klass med SJ Snabbtåg eller från 95 kr med SJ InterCity och SJ Regional. [...]

Erbjudandet gäller endast när du köper via sj.se eller vår mobilapp. Köp biljett 9 – 10 september för resa under perioden 14 december – 15 januari 2015. Gäller resa i 2 klass som kan återbetalas. Antalet biljetter är begränsat.

Boka med kampanjkod: jul

Köp din resa

4 kommentarer:

  1. svar: Asbra förslag att koka med blåbären - det ska jag testa. Kan ju faktiskt funka med färska då, även om de vattnar lite. Annars så torkade i grädden kan ju bli bra! Tack för förslaget!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det blir bra! Jag håller själv på att provbaka för fullt, så jag kan lova att mumsiga recept kommer dyka upp här inom kort!

      Radera
  2. TACK!!!!! Bokat och klart, till fyndpris! All thanx to you <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra! Glad att jag kunde hjälpa till!

      Radera