onsdag 7 oktober 2015

#6 Favoritjulpyssel att göra själv

Dag 06 – Favoritjulpyssel att göra själv
Julkort anno 2013, det var ett foto på CJ och mig i mitten också.
 Jag gillar de flesta typer av pyssel, det viktigaste för mig är att det blir något vettigt, något jag kan använda, vill ha stående framme eller ge bort utan att skämmas. Jag tycker det är superkul att prova nya typer av pyssel och tekniker. Men något som jag gör varje år är julkort, men jag försöker hitta nya designer och tekniker att använda varje år, det har blivit allt mellan, origmai, quilling, iris folding, handritade och olika viktekniker. Det är så himla tråkigt, men jag är totalt värdelös på att fota mina julkort, så det finns nästan inga bilder på de färdiga korten, men här finns i alla fall två work in progress-bilder.
A work in progress, julkort 2006


https://julkulturcramar.wordpress.com/2015/09/29/oktoberuppladdning-infor-julen-2015-en-utmaning/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar