tisdag 3 november 2015

Piffat pynt till granen

Jag har redan dekorationer så det räcker (och blir över) till julgranen som passar till stempunktemat, som jag har haft i tre år tidigare. Så jag hade inte tänkt göra något nytt i år. Så jag passade på att piffa upp hatten som jag har som toppynt. Jag köpte, och dekorerade den till en Halloweenoutfit för tre år sedan. Men jag har känt på senare år att den skulle kunna bli mycket bättre, framför allt har jag ogillat att den var svart. Så, efter att ha hittat en grym beskrivning på youtube fick hatten ett helt nytt utseende, och jag är så sjukt nöjd! Det kommer bli hur fint som helst!







Hatten före, bild på förra årets gran



Halloween 2012, notera både hatten (som iofs knappt syns) och gogglesen som CJ bär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar