tisdag 29 oktober 2013

Halloweenfix & Jultröja

Jag kommer få ta en julpaus denna vecka och gå all in på Halloween! Har massor som måste fixas till på lördag när vi ska ha Halloween-fest; fixa klart kostymen, karva en pumpa och göra pumpapaj! När jag tog en runda på stan igår för att köpa det sista inför helgen tog jag en sväng in på Cubus för att se om deras t-shirts med julmotiv kommit än, och visst hade de det! Det fanns inte så många som det gjort tidigare år, men två fick följa med hem. Här är en av dem:
Jättegosig och kostade 129kr. De finns med matchande pyjamasbyxor (för 199kr/set) också, men det är inte riktigt min grej så jag köpte bara tröjorna. När jag kom hem tog jag på mig den nya tröjan och la mig på soffan och försökte läsa "Drömhem & trädgård" men slumrade till direkt!

4 kommentarer:

  1. Jag har också julpaus till förmån för halloween. Jag har inte gillat halloween så mycket förr men nu älskar jag det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har klätt ut mig de senaste fem åren och jag älskar det! Lätt årets bästa utekväll!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack, jag har bytt om till den varje dag denna veckan, när jag kommit hem från jobbet! ;)

      Radera