måndag 19 oktober 2015

#19 En julklapp jag ångrar att jag köpt

Dag 19 –  En julklapp du ångrat att du köpt/du önskar att du aldrig fått.


Dessa fina ljus hade jag dock gärna gett bort!


Julklappar jag ångrar att jag köpt får symboliseras av alla de där ljusen och prydnadsföremålen för en 50-lapp som farmor, mormor och andra släktingar fick typ varje år jag jag var barn/tonåring (och speciellt att de sparade ljusen och inte ville bränna upp dem eftersom de var så fina). Jag inser ju att jag inte hade så mycket pengar att röra mig med och ljus är ingen dålig present i sig, men lite bättre fantasi hade ju inte skadat...


Jag missade helt  att det var bildkavalkad under gårdagen, så jag tar det idag istället, jag är ledig så planen är att få gjort en hel del. Det inlägget kommer alltså upp ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar