måndag 23 december 2013

Inslagningsinspiration till uppesittarkvällen!

Förr i tiden, när jag inte var tvungen att jobba dan före dan, brukade lilljulafton ägnas åt att slå in de sista julklapparna. Eftersom jag tycker det är så roligt brukade jag slå in nästan alla familjens julklappar. Nu brukar jag ofta se till att ha det gjort tidigare eftersom lilljulafton snarare inneburit packning inför tidig avfärd hem till Småland tidigt på julaftons morgon.

Så för er som ännu inte är klara med paketinslagningen än kommer här lite bilder på ett par av de julklappar jag slog in i lördags kväll.
Jag brukar inte köra något generellt tema på inslagningen. Jag brukar snarare tänka på vem som ska få julklappen, och gärna får inslagningen vara inspirerad av paketets innehåll, vilket är fallet på två av paketen på bilderna.
Den hemgjorda julklappapåsen med solfjäder blev årets julklappadetalj hos mig. Jag lovar att lägga upp en ordentlig beskrivning innan nästa jul!

Nu blir det uppesittarkväll med kompisar och Bingolotto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar