måndag 19 oktober 2015

#18 Bildkavalkad på min måndag

Dag 18 – Bildkavalkad på dig dag


 
Eftersom jag varit ledig idag så började jag morgonen med lyxfrukost på café och såg till att komma ifatt lite med bloggningen. Jag hade bara croissanten kvar när jag insåg att det var dags att börja fota...



Kom hem och gjorde lite varm choklad med lite goa smaksättare: chili, kanel, stjärnanis, kanderat apelsinskal, vanilj och salt. Mums.



 Som sagt, mums.



 Julkorten är klara! Gör ett inlägg med beskrivning senare i veckan.



 Hittade Amelia Jul på ICA, bläddrade i den lite när jag käkade lunch den var som den brukar, helt okej.




Sen var det dags att göra rotation i garderoben och slänga ut sommarkläderna och stoppa in de tjocka goa tröjorna som fått spendera sommaren på vinden.



Hittade Halloweepoyntet när jag  var uppe på vinden, så jag bestämde mig för att Halloweenpynta lite. Självklart satte jag på The Nightmare Before Christmas under tiden.



Alla T-shirts med jultema fick också komma fram, så klart tog jag på mig denna direkt när jag packade upp den. Jag fick den av min lillasyster i julklapp förra året.



 Lite Halloweenpyntat...



Vi hade lite långkokt högrev kvar sedan lördagens middag (då vi åt Italian Beef = hur gott som helst) så det fick bli enchiladas till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar