söndag 20 oktober 2013

Julinvinging på Grönbergs Interiör

http://gronbergsinterior.blogg.se/
För er som bor i Göteborg vill jag tipsa om att Grönbergs Interiör har sin traditionsenliga julinvigning nu på tisdag kl 18.00! Grönbergs interiör är en inrednings- och blomsteraffär som älskar julen och alltid storsatsar! Varje år inför julinvigningen håller butiken stängt lördag eftermiddag till tisdag kväll då de jobbar frenetiskt med att måla, tapetsera och i princip göra om hela butiken efter årets jultema. Skyltfönstren brukar vara helt magiska! På öppningskvällen har de också 15% rabatt på allt julpynt (och 10% på övriga sortimentet), vilket är tacksamt då det mesta är ganska dyrt. Som ni ser på bilden nedan så är deras stil ganska långt ifrån traditionell svensk jul, som jag inte alls har något emot, men jag går verkligen igång på otraditionellt julpynt, så jag tokälskar deras romantiska stil! Men självklart hittar man lite mer traditionella saker än fiskar och påfåglar, jag har köpt jättefint pynt med isbjörnar, som hör till mina absoluta julpynts-favoriter!
källa
Om inte annat så tycker jag att det är obligatoriskt att gå förbi och kika i deras skyltfönster om man har vägarna förbi fram till jul! Fast har man inte det kommer jag så klart att fota så gott jag kan på tisdag! Ses vi i vimlet?

2 kommentarer: