lördag 19 oktober 2013

Nu blir det julmys!

Det känns som om jag har varit världssämst på att uppdatera denna veckan, men nu är "nattveckan" slut, så nu får jag chans att komma tillbaka till verkligheten igen! Dessutom har jag kommit igång med träningen efter 3 veckors förkylning som inte ville släppa i första taget. Men jag inser att jag måste ta ett aktivt beslut att trappa ner på träningen nu för jag känner att jag inte hinner, 4 pass i veckan (mot 5-7) känns som jag ska försöka hålla mig till, så jag inte får ångest att jag "skippar träningen" hela tiden, allt julfix tar ju ändå lite tid...

Men ikväll är jag gräsänka, CJs Playstation3 la av igår, så han är hos en kompis och spelar hela kvällen (och halva natten troligtvis...), så jag kan röja loss fritt, ha ha! Jag har i alla fall bunkrat upp med diverse juliga drycker och annat gott att äta, så nu ska det bli julmys på hög nivå!

Glögg(premiär faktiskt), portvin, mjölk+choklad (just det varm choklad!), kalvsylta och rödbetssallad (på knäckebröd, min ultimata "längta till julen"-mat när suget infinner sig!) och satsumas. Jag grundade med en Risifrutti Saffransguld och kanelte tidigare. Nu ska det smaka jul minsann!

Jag kan tillägga att mina föräldrar och CJs pappa med fru precis fått sina julklappar från förra året! De fick biljetter till "Galenskaparna & After Shave 30år" så de fick gå alla tillsammans, de fick dock vänta nästan ett år, men den som väntar på nåt gott... Pappa messade mig precis och skrev att "De var fantasktiska!". En julklapp jag är väldigt nöjda med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar