lördag 21 december 2013

Julfilmer på Netflix

Update: Det finns ett nytt, updaterat inlägg för julen 2014 som ni hittar här.

Okej, jag skrev det här inlägget, om julfilmer på Netfix, i mitten av november, men jag blev så sur när jag insåg att flers julfilmer som funnits tillgängliga under sommaren (The Miracle on 34th Street och All I Want for Christmas bland annat) blivit borttagna lagom till julsäsongen, så det blev aldrig av att jag skrev klart inlägget...

Men jag diggar ju ändå Netflix, det finns alltid något att titta på så jag vill ändå tipsa om vilka filmer med jultema som man kan hitta på Netflix!

Just Friends
Holiday in Handcuffs
Nightmare Before Christmas (vilket är mer en Halloween-rulle, men himla bra är den!)
National Lampoon's Christmas Vacation ("Ett päron till farsa firar jul")
A Very Harold and Kumar Christmas
Good Luck Charlie: It's Christmas
A Christmas Story 2
The Polar Express
Call Me Claus ("Kalla mig tomten")
Ensam Hemma 2 - Vilse i New York
The Fitzgerald Family Christmas
Bad Santa 
Becoming Santa
Hook (är ingen julfilm, men jag brukar få julkänslor av den, tror den visades ofta runt jul när jag var barn) 
Little Women
DreamWorks Holiday Classics
Happy Holidays from Madagascar

Sen på jul- och annandagen när man bara vill mysa i soffan (eller är det bara jag?!) så finns det hur många filmer och tv-serier som möjligt att roa sig med. Jag vill dessutom slå ett extra slag för den Netflix-producerade dramaserien Orange is the New Black, som är omöjlig att slita sig ifrån när man väl börjat titta på den, jag väntar spänt på andra säsongen! Så har du inte Netflix än så tycker jag du ska prova på din gratismånad redan idag! Det är bara att registrera sig och börja titta direkt!

Förresten, detta är inte ett sponsrat inlägg!

Update: Det finns ett nytt, updaterat inlägg för julen 2014 som ni hittar här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar