torsdag 6 november 2014

Julshopping!

Början på veckan bjöd på en del julspaning kombinerat med shopping. Äntligen börjar alla juldekorationer dyka upp på gatorna. Det märks verkligen att det är nära! Här är i alla fall det jag köpt:
Balders Hage blev det dessa kulor som är som gjorda för min gran! Minidoilisarna kunde jag bara inte låta bli...
De här kulorna från Indiska har jag varit besatt av sedan pressreleasen, de passar dock inte in i temat på min gran, så vi får se vad jag gör med dem i år.
De som följer min blogg känner nog till mitt fågelberoende, dessa två i rosa och vitt (perfekt för mitt kök!) hittade jag på Cervera, bilden gör dem inte rättvisa...
Ja, så var det ju det där med att gå in på Panduro utan att köpa något, det går bara inte. Jättefina papper samt rosa rosor vilka också ska få pynta mitt kök.
Yankee Candle i dofterna Cinnamon stick och Spiced orange. Dessa kommer få stå ett tag innan jag börjar bränna dem, men det känns bra att ha köpt, förra året sprang jag runt som en dåre i början på december och letade, men alla de goda dofterna var typ slut!
Efter pepparkaksbaket förra året rensade jag ut mina livsmedelsfärger, så nu harj ag ett nytt kit inför årets bak. De där puffarna kändes som de kanske skulle kunna bli pynt till pepparkakshuset, fick lite Whovill-känsla av dem, påsen kostade bara 6 kr. Allt inköpt på The English Shop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar