fredag 27 september 2013

Inspirerad av Pinterest

http://www.pinterest.com/nillisan/ximas/
Är det nån mer än jag som är helt tokig i Pinterest och sitter och "pinnar" bilder med julinspiration nästan varje dag?! Det finns ju hur mycket fina bilder som helst! Jag som inte har den mest traditionella stilen när det kommer till julpynt hittar hur mycket kul och galna idéer som helst! Eller vad sägs om julkulor med snäckskal, pynt i pasteller eller en gyllene kvick?!

Har ni egna boards på pinterest med jultema? Dela gärna med er så vi kan inspireras av varandra. Jag har även två andra boards på temat: Steampunk Christmas (som är det tema min julgran kommer att ha även i år) och Gingerbread fun!

2 kommentarer:

  1. Vilka pepparkakshus. Tänk vilket engagemang folk lägger ner. Så imponerande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen och jag blir bara så sjukt inspirerad!!!

      Radera