måndag 23 december 2013

Cherry Wilder

Hej allesammant, nu är det inte alls långt kvar! Jag ska bege mig till några vänner om nån timma, så ska vi ha uppesittarkväll med bingolotto. Jag minns inte när jag faktiskt spelade Bingolotto senast, när jag var barn var min farmor och farfar trogna Bingolotto-anhängare, och spelade varje lördag, OCH måndag för på den tiden var det måndagsbingolotto på lokal-tv här i Göteborg. Så det spelades alltid bingolotto om man var hos dem på en lördag eller måndag! Massa mys med goaste vännerna kommer det också bli, det kommer bli himla härligt!

Jag har redan tipsat om min fantastiska vän Cherry Wilder, men jag måste ta och göra det igen. För videon hon lagt upp på youtube, där hon sjunger O Holy Night acappella, är så himla vackert att man storknar! Jag blir så himla stolt över att ha en så duktig (och allmänt underbar) vän! Den bästa som finns!

Under Musikhjälpen var Cherry inne i glasburen med sin vännina Bebulah Leigh eftersom de amlat in pengar hela natten på den fantastiskt nattklubben Gretas, där de ofta arbetar. De känner Sarah Dawn Finer så det var ett kärt återseende. Kika kärna på klippet nedan och se även när de lurar på Sarah en cerice paljettkänning. Gala!
http://www.svtplay.se/klipp/1675954/drag-med-drag-i-goteborgsnatten

En blid på mig och Cherry från september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar