onsdag 28 oktober 2015

Halloween makeup med Cherry Wilder

Min älskade och mycket talangfulla vän Cherry Wilder älskar Halloween lika mycket som jag, så hon har lagt upp inte mindre en fyra olika videor på Youtube där hon delar med sig av sina fantastiska sminkkunskaper! Hon har grymma tips på coola, och läskiga effektsminkningar, check it out!













Cherry kommer hata att jag lagt upp denna bilden på första gången hon visade sig ute, för tre år sedan, som ni ser i videorna så har hon lärt sig MASSOR sedan dess. Så jävla grym alltså! Jag till höger, I love my Drag Queens!

Halloween fyra år sedan, Peter i mitten; innan Cherry såg dagen ljus, jag till höger! Okej då, jag ville mest ha en anledning att visa upp min coola lack-Geisha-outfit! Älskar denna bilden!

1 kommentar:

  1. Vilka häftiga utklädnader du haft! Älskar maskerader när man får spöka ut sig riktigt! :D

    SvaraRadera