onsdag 2 december 2015

Advent och förkylning

Så var vi inne i december. Jag hade min stora pyntardag i måndags, eller jag skulle. Jag började känna mig lite hängig i söndags och vaknade morgonen därpå med riktigt ont i halsen, men jag gjorde så gott jag orkade. Fick klart granen igår i alla fall, så jag ligger lite efter, men det är okej, jag har ju egentligen inte nån anledning att stressa. 



Årets första adventsljusstake har fått fina rosor i pastellfärger.


 Första advent var i alla fall riktigt mysig. Jag hade gjort vörtbröd som fått kalljäsa över natten, så vi fick njuta av nybakat vörtbröd till frukost. Med engelsk cheddar och julskinka med senap! Så. Himla. Gott.





Jag var ju tvungen att få klart CJs julkalnedertårta i måndags också, alltså så nöjd! Och han blev jätteglad över att få LEGO, kan jag säga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar