lördag 3 oktober 2015

#3 Årets önskelista

Dag 03 i oktoberutmaningen – Årets önskelista – Toppa 4 om du har en lång  ;)

Alltså, så himla svårt! Det där med julklappar blir ju en helt annan grej när man blir vuxen med jobb, man har ju råd att köpa det mesta man önskar sig ändå. Så jag har en tendens att önska mig sådana där saker som det liksom inte blivit av att man köpt av olika anledningar. Anyhow, det här skulle jag vilja ha:


 Torka aldrig tårar utan handskar del 3 - Jag är så himla kass på att läsa romaner, men när det kommer till Jonas Gardell gör jag i alla fall ett gott försök. Torka aldrig tårar-serien blev lite konstig, eftersom man köpte och läste första boken, sedan kom tv-serien innan del 2 och 3 ens kommit ut i bokform, så man fick ju veta hur allt slutar, och blev inte lika spänd på att läsa böckerna när de kom ut. Men böckerna slår så klar tvs-erien (även om det är jättejättebra!), det är dags att läsa klart trilogin!

Torka aldrig tårar utan handskar på DVD - se ovan

Desperate Housewives säsong 8 - Jag är ett hardcore Desperate Housewivesfan, eller jag var i alla fall, på slutet svalnade intresset även om jag följde det slaviskt, och när det tog slut så rann det lite ut i sanden. Men självklar måste jag komplettera min samling med sista boxen!

En ny mobiltelefon!!! - Jag är i stort behov av en ny telefon, har inte kunnat ringa med den jag har nu sedan i maj, allt annat funkar dock, så det har dragit ut på tiden, det är en tråkig utgift... Men jag borde verkligen fixa det snarast, istället för att vänta till jul!


https://julkulturcramar.wordpress.com/2015/09/29/oktoberuppladdning-infor-julen-2015-en-utmaning/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar